15 Nisan 2013 Pazartesi

Mumluk yaptım

Yine gül 
Güllerin yanındaki tas gibi birşey varya işte onu ben yaptım.Hemde mumdan.yabancı bir blogda görmüştüm mumu eritip balona su doldurarak içine batırıyorsun altını düzlemek içinse tezgahı biraz ıslatıp bir iki oturtuyorsun iyice soğuyunca balonu patlatıyorsun oldu bitti.ben daha önce bu mumu kadehe koymuştum fakat mum ipini güzel bir şekilde koyamadığım için eriterek çıkarttım,kadehe hazırladığımda içine türk kahvesi koymuştum renklensin ve güzel koksun diye  oyüzden böyle kahverengi  :)   :) Ne diye bu vazonun
yanına koydun derseniz vazoyu yapmadan önce  o bir teneke kutuydu ya işte o kutunun kapağını  gazete kağıdıyla kaplayıp iple sardım ,boyası kuruyunca meşhur güllerimi yapıştırdım,en sonunda mumdan kasemi koyup yapıştırdım oldu bitti  :)

1 yorum:

  1. çok güzel bir değerlendirme olmuş ellerinize sağlık. mumdan yaptığınız kaseyi güveç gibi bir sey zannetmiştim okuyana kadar. çok şaşırdım.tebrik ediyorum sizi .

    YanıtlaSil